Tjenare allihopa!
Jag beger mig till Florida i mitten av denna månaden och min dator gick nyligen sönder (en gammal stationär PC). Nu är det så precis som rubriken lyder att jag tänkte köpa med mig en MacBook Pro 13\'\' hem till Sverige. Jag är medveten om att jag får ett amerikanskt tangentbord men det stör mig inte det minsta.
Jag har läst lite på olika forum att man borde slänga förpackningen innan man sätter sig på flyget hem för att slippa betala extraavgifter. Jag tänkte köpa mig en datorväska också att ha den i så jag kan ta den som handbagage.
Finns det någon som gjort detta och lyckats eventuellt misslyckats? Är det värt risken? Man sparar ju trots allt några tusenlappar om man ändå har en planerad resa dit! :D
Vad är Allt om Mac?
Allt om Mac är ett community för Mac-användare som uppskattar dagliga nyheter, guider och fördjupningar. Här kan du diskutera de senaste rykterna och få hjälp med din Mac, iPod, iPhone och nu även iPad i forumet. Har du ett nyhetstips? red@alltommac.se. Vill du annonsera? Besök alltommac.se/annonsering.| Chefredaktör | Redaktör | ||
|---|---|---|---|
| Peter Esse esse@alltommac.se | Andreas Nilsson andreas@alltommac.se |